Robe De Mariée festklänningar Balklänning Robe De Mariée Robe De Mariée Balklänning

Diete, Stiati?

7 alimente pentru combaterea stresului

0 Comentarii

7 alimente pentru combaterea stresului

7

Te simți stresată? Există 7 rețete care fac minuni în combaterea acestuia.

1. Fructe de pădure

Zmeură, fragi, mure, afine, coacăze. Nu sunt doar delicioase, sunt pline de antioxidanți, motiv din care sunt foarte eficiente în combaterea radicalilor liberi la nivelul pielii. Mănâncă-le una câte una când te simți sub presiune. Poți să încerci și congelate, plimbă-le prin gură până se topesc.

2. Avocado

Avocado este încărcat cu vitamina B pe care stresul o consumă rapid din corpul tău. Ai nevoie de echilibrul vitaminei B pentru a menține nervii și celulele creierului sănătoase. Bunătatea cremoasă a acestui jumătate fruct, jumătate legumă, este acompaniată de un conținut de grăsimi sănătoase monosaturate. Consumă avocado cu chips-uri din cereale integrale sau legume.

3. Nuci, alune

Aproape toate tipurile de nuci sunt surse bune de vitamina B și E, plus selenium și zinc, dar anumite tipuri au niveluri mai ridicate decât celelalte. Acoperă-te așadar și consumă mixuri. Un pumn mic de nuci te va ajuta să completezi nivelul vitaminei B scăzut de , îți va da o doză bună de seleniu și zinc pentru combaterea anxietății și va echilibra nivelul vitaminei E, protejându-te împotriva riscului de daune celulare cauzat de stresul cronic. Va reduce chiar și presiunea sângelui în artere ajutându-te să te relaxezi. Toate tipurile de nuci sunt bogate în calorii așa că nu exagera.

4. Portocale

Persoanele care înghit 1100 miligrame de vitamina C înaintea unui discurs vor avea un nivel de cortisol mai scăzut și presiunea sângelui mai echilibrată, decât cei ce nu. În concluzie, ia o pauză și cojește o portocală. Cele 5 minute de evadare, timp necesar să decojești portocala și o mănânci, îți vor odihni mintea și îți vor asigura un aport de vitamina C.

5. Somon sau alt pește gras

Omega 3 din somon, mai exact acid docosahexaenoic(DHA, nu este doar benefic pentru piele. Studiile arată că persoanele cu aport mare de DHA au un risc mai mic de comportament depresiv, agresiv sau ostil. Majoritatea raportează îmbunătățiri ale stării generale în timp de zile sau chiar ore de la luarea unei mese cu conținut ridicat de omega 3.

6. Spanac

Spanacul, sau alte frunze asemene de culoare verde închis, conțin folate, un tip de vitamină B care s-a dovedit esențială pentru starea de bine generală și menținerea în parametri a funcțiilor nervoase ale creierului. Două căni de spanac gătit îți asigură un aport de 400 micrograme de folate, cantitate recomandată pentru a îți îmbunătăți starea generală.

7. Ciocolată neagră

Antioxidanții conținuți de ciocolată neagră(verifică eticheta, este nevoie de minim 70% conținut de cacao) mențin constantă presiune sângelui și îți asigură o minte ageră. De asemenea contraataca atunci când stresul încearcă să provoace daune la nivel celular. Încearcă ciocolata neagră atunci când chiar ai nevoie de un impuls mental.
Pune 200 grame de lapte de migdale cu vanilie 1 minut, pe medium, la cuptorul cu microunde și apoi adaugă 25 de grame de ciocolată neagră și amestecă până se topește(căldura declanșează eliberarea antioxidanților). Un deliciu, dar consumă cu moderație. Ciocolata are conținut ridicat de calorii.


Opinia dvs

Postati comentariu

Newsletter

© 2012 AntiCelulita.