Robe De Mariée festklänningar Balklänning Robe De Mariée Robe De Mariée Balklänning

Diete, Stiati?

14 alimente care te ajuta sa slabesti

1 Comentariu

14 alimente care te ajuta sa slabesti

30 de miliarde de dolari anual. Cam atât cheltuiesc americanii pe produse de slăbit, din care multe nu dau niciun rezultat. Te-ai gândit totuși că există alternative? Du-te la cumparaturi!
Noi cercetări pe mai multe tipuri de alimente au scos la iveală că unele pot ajuta în lupta impotriva poftei de mancare, pot reduce dependența de dulciuri, pot stimula metabolismul și în cele din urma pot arde calorii.

OUL
Ouăle sunt pline de proteine și te vor ajuta sa nu mai simți nevoia de a mânca prea curand în acea zi. Dintr-un studiu facut pe 30 de femei supraponderale a reieșit ca cele care au mâncat o omleta din 2 ouă(cu două felii de pâine prajită si gem de fructe cu puține calorii), au mâncat mai puțin în urmatoarele 36 de ore, față de femeile care au servit la micul dejun un sandwich cu aceeași valoare energetică. Alte studii au arătat că proteinele pot preveni hiperglicemia care duce la creșterea poftei de mâncare.

FASOLEA
Probabil nu ai auzit niciodată de COLECISTOKININA, dar să ști că iți este unul din cei mai buni prieteni . Acest hormon digestiv este un inhibitor natural al apetitului. Deja cred că te gandești cum poți face și tu rost. O posibilitate ar fi consumul de fasole. Un studiu facut pe 8 persoane, a scos la iveală ca nivelul de hormoni(care ajută la menținerea mâncării in stomac pentru mai mult timp) era de două ori mai ridicat dupa o masă care conținea fasole decât după o masă cu continut mai scazut de fibre, precum orezul sau laptele. Există de asemenea dovezi cum că fasolea menține glicemia constantă, amânând astfel senzația de foame pentru mai mult timp.

SALATA
Ai tendința să te imbuibi cu mancare atunci cand ești la masă? Incepe cu o salată mare (dar fără dressing “cremos”). Intr-un studiu făcut pe 42 de femei, cele care au mâncat o salata light, au consumat cu 12% mai puține paste dupa aceea. Secretul, spun cercetatorii, este volumul mare de salată, care te face sa te simti plină.
CEAIUL VERDE
Ingredientul de slabit nu e cafeina, ci antioxidantul numit catehina care contribuie la accelerarea metabolismului si la arderea grasimilor.

PERELE
O pară de mărime medie conține aproximativ 6 grame de fibre si e suficient de sațioasa. Merele urmează, cu 3 grame de fibre. Ambele mai conțin si pectina care scade nivelul glicemiei ajutându-te sa nu mai ronțai intre mese. Asta explica faptul ca intr-un studiu ce a durat 12 săptămâni, femeile supraponderale care au mâncat 3 pere mici sau mere/zi au pierdut mai mult in greutate decât femeile care au urmat aceeași dietă , dar care au consumat 3 biscuiți cu ovăz/zi in loc de fructe.

SUPA
110 g de supă de pui păcălește apetitul la fel ca o bucată de pui. De ce? Pentru că creierul percepe ideea de umplere, de saturare, datorată cantitații îngurgitate.

MUSCHIUL DE VITA
Manâncă mușchi de vită la cină dacă vrei să arzi calorii. Leucina* care se găseste în proteinele din carnea de vită, pește si produse lactate, vă poate ajuta sa pierdeți din greutate dar totuși să vă păstrați masa musculară. Acest lucru s-a demonstrat pe 24 de femei supraponderale de vârsta a 2-a care au mâncat aproximativ 280g de carne de vită/zi intr-o dietă de 1700 calorii. Ele au scăpat de mai multa grăsime, au scazut mai mult in greutate și au pierdut mai puțină masă musculară decât alt grup de femei care a consumat acelasi număr de calorii, dar mai puține proteine. Cele care au consumat carne de vită au avut si o senzatie de sațietate mai mare.

* acidul monoaminocarboxilic: indispensabil organismului dar care nu poate fi sintetizat natural ci trebuie furnizat prin alimentație.

ULEIUL DE MASLINE
Cand suntem la vârsta a 2-a, uleiul de măsline pune umărul la lupta cu kilogramele in plus. Grasimile monosaturate te vor ajuta sa scazi in greutate. Il poti folosi la salate, la sauté-uri si chiar poti pune aproximativ 28 grame in bolul de cereale si lapte pe care îl servești la micul dejun.

GRAPEFRUIT
Dacă mănânci jumatate de grapefruit înainte de fiecare masă sau dacă bei sucul de la câte o jumatate de grapefruit, de 3 ori/zi, poți slăbi mai mult de 1 kg în 12 zile. Sucul de grapefruit reduce nivelul insulinei, un proces ce forțează corpul tău sa convertească caloriile în energie.

SCORȚISOARA
Presarați-o pe fulgii de ovăz gata scoși de la microunde sau pe cerealele integrale prăjite și nu vei mai avea poftă de dulciuri. Un sfert de linguriță pe zi scade nivelul glicemiei, colesterolului și al trigliceridelor la persoanele cu diabet zaharat tip 2.

OȚETUL
Persoanele care au mâncat pâine înmuiată in oțet s-au simțit mai pline decât cele care au mâncat doar pâine simplă. Motivul? Acidul acetic din oțet încetinește trecerea alimentelor din stomac în intestinul subțire creându-se astfel o senzație de sațietate de lungă durată. De asemenea el poate să scurtcircuiteze creșterea rapidă a conținutului de zahăr din sânge care are loc de obicei dupa consumul de carbohidrați(pâine, dulciuri, biscuiți).

NUCILE
Da, este adevărat ca îngrașă. Un pumn de alune, de exemplu, are 165 de calorii. Dar studiile arată că oamenii care le consumă tind sa fie mai slabi decat cei ce nu. Într-un grup de 15 oameni cu o greutate normală, cei care consumă 500 calorii din mancatul alunelor, ulterior manâncă mai puțin decât restul care nu au consumat alune. Participanții care au mâncat alune si-au crescut si metabolismul cu 11%, ceea ce inseamna ca au ars mai multe calorii, chiar si atunci cand stateau.

CEREALELE CU CONȚINUT RIDICAT DE FIBRE
Studiile arată ca puteți reduce pofta de mâncare prin consumul unui castron de cereale cu conținut ridicat de fibre la micul dejun. Dar cât de adevarat este? Un studiu făcut la un centru medical a testat teoria. 14 voluntari au fost puși in fața unui bufet suedez după ce dimineața la micul dejun au servit 5 tipuri diferite de cereale. Cei care au mâncat cereale bogate în fibre au mâncat mai puțin.

ARDEIUL IUTE
Ajută la suprimarea poftei de mancare. Iți poți pune dimineața in omletă, iar la prânz vei observa că organismul tău va cere mai puțină mâncare.






Comentariile dvs.

1 comentariu

  1. Tania spune:

    Pe langa aceste alimente, va recomand sa adaugati in dieta si castan brazilian sau guarana, cum mai este cunoscuta planta. Ajuta la slabit si inlocuieste cafeaua 😛 https://dietapentrutine.wordpress.com/2015/08/12/totul-despre-guarana/


Opinia dvs

Postati comentariu

Newsletter

© 2010 AntiCelulita.