Robe De Mariée festklänningar Balklänning Robe De Mariée Robe De Mariée Balklänning

Fitness

Exercitii anti celulita

0 Comentarii

Exercitii anti celulita

 Exerciţii anti

Potrivit studiilor, 90 la sută dintre femeile cu vârstă de peste 20 de ani au celulită . Din fericire , nu trebuie să cheltuiţi o avere pentru intervenţii chirurgicale sau creme de lux pentru a diminua aspectul celulitei . Aveţi nevoie doar de câteva exerciţii de modă veche! Deşi celulita este cel mai adesea atribuită geneticii , chiar şi femeile slabe au celulită. Va puteţi regla nivelul de estrogen printr-o rutină de exerciţii fizice regulate şi o dietă echilibrată . Reducerea stresului va ajuta , de asemenea,la reducerea celulitei.
Pentru a scăpa de celulită, adăugaţi aceste cinci exerciţii în antrenamentul de rutină, de cel puțin trei ori pe săptămână.

Ridicări de picior în spate

Sprijinindu-vă pe podea cu mâinile şi genunchii, ridicaţi pe rand cate un picior flexat (unghi de 90 grade) în spate până simţiţi tensiunea. Nu uitaţi să respiraţi corect: expiraţi când piciorul este sus, inspiraţi când este jos. Faceţi câte 3 seturi de 20 ridicări.

Ridicări de picior în exterior

Începeţi sprijinindu-vă pe mâna stângă şi genunchiul stâng având piciorul drept în faţă, pe care apoi îl ridicaţi spre exterior, până simţiţi tensiunea. Repetaţi sprijinindu-vă pe partea dreapta şi ridicând piciorul stâng. 3 seturi de câte 20.

Plieri

Cu picioarele depărtate şi degetele îndreptate spre exterior, asemenea unei balerine. Lăsaţi-vă în jos în această poziţie cât de mult puteţi, încercând să nu scoateţi fundul în afară. Când reveniţi în poziţia iniţială, ridicaţi piciorul drept în lateral cât de sus puteţi. Repetaţi cu piciorul stâng. 3 seturi a câte 16 ridicări.

„Balerină”

Începeţi în poziţie dreaptă cu picioarele apropiate. Ridicaţi pe rând picioarele în lateral, încercând să vă atingeţi degetele cu mâna. Pentru acest exerciţiu, ca să nu vă dezechilibraţi, vă puteţi sprijini de un scaun cu mâna care este în repaos. 10 ridicari pe dreapta 10 pe stânga.

„Reverenţe”:

Acest exerciţiu se execută asemenea unei reverenţe. Aduceţi un picior în faţă şi pliaţi-l, în timp ce îl veţi întinde în spate pe celalalt. Greutatea se duce pe piciorul din faţă. 8 „reverenţe” pe dreapta şi 8 pe stânga.

Opinia dvs

Postati comentariu

Newsletter

© 2014 AntiCelulita.